Överraskningsfest

1kommentarer

Jag finner inga ord för mina vänner. Det finns helt enkelt inga ord att beskriva hur helt underbara dom är!!
Igår åkte jag till Camilla i tron om att ha en liten mys/vin kväll. När jag stiger in i vardagsrummet tänds lampan och folk skriker SUPRIIISE! Åhh...dom hade ordnat en överraskningsfest för mig! Jag blev så glad och chockad att jag t.o.m börja gråta :) Tack Tack Tack och åter tusen tack för allt igår tjejer, ni är verkligen guld värda! Tack så hemskt mycket för det fina halsbandet och blommorna Camilla, Lollo, Annika, Linda, Louise, Karin, Helena och Ida och tusen tack för armbandet Linda, Stefan, Vicky, Nico, Isabella, Jessica och Matte.

Jag kommer ALDRIG glömma denna kväll och kommer alltid titta tillbaka på den med ett leende på läpparna. Vänner som er växer inte på träd, jag har lyckan i mitt liv att vara omringad av väldigt fina vänner, vänner som betyder väldigt väldigt mycket för mig.
Lilla jag Linda, 25år fick en överraskningsfest....helt underbart! ♥






Bilder kommer, när jag får tummen ut ur röven....vilket kan ta lite tid ;)
Gäster ska komma ikväll, Carina, Pompe, Johanna och Tammie...dvs Andys familj. Innan klockan slår 7 ska vi hinna städa, handla julgran, klä julgran och laga mat. Här sitter jag i godan ro och äter spagge och kötte...man mår inte bra av att stressa därför tänker jag inte göra det heller.

Ciao

1 kommentarer

Lovisa

12 Dec 2009 19:50

Grattis Linda!! :D

Hoppas ni får en trevlig kväll, vi ses till jul!

Kram

Kommentera

Publiceras ej