Ni får en chans

1kommentarer

Nu ska jag va gnällig men fan va det e tråkigt att blogga när inte en enda själ kan kommentera. Börjar inte folk göra det lägger jag ner bloggen...o ja det e ett hot :D

Hemkommen från jobb för ett litet tag sen, sen dess har jag hunnit smälla i mig 5 prinskorvar, 2 skumtomtar, en bit toblerone och lite pocorn. Och jag undrar varför jag går upp i vikt?! Nej fy det kändes värre när jag skrev ner det...usch!

Imorgon är det jobb igen sen på kvällen kommer Vicky och Sjöbbe hit på middag. Meningen var att vi skulle fira min 25års dag men det blidde ju en fest istället. Men jag kan ju inte ställa in middagen bara för det, och det vill jag inte heller för den delen. Så imorgon vid 7tiden ska vi 3 ha mys och äta tacos :)


1 kommentarer

Helena.

19 Dec 2009 11:10

Jag blev mest nervös och skulle kunna börja gråta när som. hahahaha

Kommentera

Publiceras ej