Natti natti

0kommentarer

Nu har jag precis kollat sista avsnittet av "mammas pojkar", har knappt sett något avsnitt men var ändå tvungen att kolla sista :)

Igår var jag på smyckes och inredningsparty hos Sjöbbe...det var mycket trevligt. Fick bli ett hängsmycke till ett halsband och en ring...tjusiga saker det där :) Är sjukt sugen på en ljusstake men 500kr är ändå mycket pengar så jag får tänka på det.

Idag åkte jag och Andy ner till stan, shoppa skor till han sen gick vi och titta på ljusspelet som är på kärnan. Det var myspys på hög faktor. Kvällen avslutas med att mannen sover snarkandes i soffan trots att han skulle bädda rent idag. Själv är jag inte trött men det får ändå bli läggdags nu. Upp och jobba imorgon och träff med Sjöbbs och Camilla imorgon kväll. Me like :)

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej