Lillejulafton

1kommentarer

Idag är det lillejul...kan fortfarande inte fatta att imorgon är det julafton! Första delen av dagen ska jag spendera innanför kassan på Maxi. Idag kommer det vara kaos...många som får lön och är ute i sista sekund. När jag slutat ska jag susa hem för att sedan åka ut till kusinerna och byta julklappar. Slutet av kvällen kommer spenderas i soffan framför tv´n med en bingolott i handen tillsammans med Andy och hans syskon Kim och Johanna. Bingolotten innehåller dessutom en vinst. Vad vill jag inte avslöja men det är bra :)

Nej nu ska jag försöka trycka i mig min köttebullemacka sen e det dags att sätta sig i bilen till jobb. Vi ses i vimlet!

Puss&Kram

1 kommentarer

Sjöbbs

23 Dec 2009 17:25

god jul min fina vän......love you always <3

Kommentera

Publiceras ej