Julen som varit

0kommentarer

Tudels!

Äntligen en ledig dag, ahh jag njuter till fullo :) Sitter och skriver på vår nya fina HP data...nu ska man bara få rätt på allt så det känns rätt! Idag har det inte gjorts mycket...sov länge sen har vi bara varit och hämtat min bil på husensjö

Igår jobba jag till 5 sen stack vi direkt på kalas hos pappa. När gästerna hade gått satt jag, Andy, mamma och pappa och spela kort så halv 1 åkte vi taxi hem ( efter att jag sovit lite på soffan ;) Känns konstigt att julen är över nu för nu är den verkligen det....all denna förberedelse och sen helt plötsligt är den bara över. Sorgligt men snart ska allt pynt ner och allt ska övergå till det normala igen....nåja!

Nu är det snart dags för middag, pannbiff potatis och lök, mumma karedemumma!

Kommentera

Publiceras ej