Trötthet

0kommentarer

Idag är en sån dag då jag inte vaknar till liv, jag gick upp alldeles för sent, enbart för att jag fick ont i ryggen av att ligga i sängen så länge. Efter det har jag gjort nada förrutom dom vanliga sakerna, duschat, sminkat mig, ätit......ja det var nog allt det. Usch dessa dagarna e så jobbiga, jag är inte trött i huvudet utan i hela kroppen...vill inte gå upp ur soffan ens! Men om ca en halvtimme måste jag köra till jobb, det e inte mycket att be för...tror inte ursäkten " jag är så trött" är en giltig anledning att bli hemma!

Det behöver hända något roligt nu tycker jag, nått som får en att vakna upp ur sin lilla dvala! Men vad? Och med vilka pengar?

Nej slutpratat nu, nu ska jag göra ve mig det sista samt ta hand om min lilla disk!

Ha en bra dag!



Kommentera

Publiceras ej