sluta kurra

1kommentarer

Här sitter jag en lördagskväll halv 1 och e skithungrig rent ut sagt! Men nej det blir helt enkelt ingen mat, fan palla göra det vid denna tiden! Jag får nog helt enkelt sova och hoppas att det försvinner :)

Så länge bjuder jag på bilder från vår mysiga grillkväll igår

 Blondy

 Jessica

 En trött Lollo :)

 Sjöbbas

 Kom hem och då skulle grabbarna ha armbrytar tävling
Typiskt karlar!

Annars idag sov man till halv 2, jag vet, skandal men jeeevlar vad gott det var! Kan inte skylla på bakishet eftersom det var lugnt igår men jag behövde kanske detta :) På eftermiddagen cyklade jag och A till mina kusiner där det vankades kalas och nu på kvällningen har jag fått fint besök av Camilla !


Imorgon är det söndag, en tråkig söndag känns det som. Inga planer och inga pengar! Finfint! Får väl ligga och glo repriser eller nått! Nej bedtajmis nu!

Godnatt!

1 kommentarer

Jessica

23 Aug 2009 21:44

Jag vill tacka för en mega mysig fredagskväll =)

Kommentera

Publiceras ej