prata

1kommentarer

Idag sprack min budget, hade räknat ut allt så perfekt så det skulle räcka till lönen, men tji fick jag!! Det var ju billigt tvättmedel så nu får man se det som så att nu slipper jag handla det på ett tag =) Lönen blev bra för nästa månad så jag ska nog klara av det :)

Idag sluta man redan 2, handla sen hem och börja tvätta! Har inte rökt på hela dan så jag e lite disträ...inget hade gjort mig så glad som en cigg men jag ska försöka trappa ner på det nu ... jag säger inte att jag har slutat för det stör ihjäl mig om jag inte lyckas :)





Veckorna bara försvinner iväg, snart helg igen! Jag ska sitta här hemma i min ensamhet och ha det mys med kräftor på lördag tänkte jag, jag får aldrig nog! :)

1 kommentarer

Hilajna.

14 Aug 2009 08:33

Snart når du toppen Linda. ;D

Kommentera

Publiceras ej