mat mat mat

0kommentarer

Idag hade jag min premiär öppning i info, det gick bra förrutom att dom jäkla tv apparaterna strula med mig! När dagen var slut var jag så trött med stor T! Hem, åt lite sen fick jag vila middag! Vila middag råkade bli 3 timmar och till sist fick min man dra upp mig ur sängen för då var han hungrig ( Sällan )

Körde ut till raus där det inhandlades en pizza till A och en kyckligsallad till mig ( Du hade rätt Jessica, det var supersmarrig) Problemet e när jag får en sån sallad med så mycket saker i är att det tar sådan tid för mig att äta, jag pelar bara runder och tar en gurkbit i taget :) Så jag har sparat det mesta till imorgon :)) Min pappa säger att jag tar bebistuggor av allt och ja, jag vet,  jag äter sketa långsamt men saken e att får jag inte för stor bit i munnen så klöks jag! Inte ovanligt att jag sitter kvar själv och äter efter en middag :)

På tal om att klökas så skulle jag äta rostade mackor i morse med leverpastej, men nej ni det gick absolut inte! Första tuggen jag fick in i munnen smaka så äckligt så jag började klökas som en idiot så där var den frukosten! Märklig människa detta!

Nej nu får ni ta fram intresseblocken och anteckna dagens intressanta inlägg, själv ska jag kolla lite tv!


Pussar!♥

Kommentera

Publiceras ej