Kocklandslaget nästa!

0kommentarer

Ja det blir då ingen kock utav denna kvinnan! Står och läser ett recept på en köttfärssoppa från ett papper, 8dl vatten ska man ha..............vad gör jag jo tar 20dl vatten!! OMG vafan sysslar jag med?! Vet inte hur jag tänkte där riktigt men tur grytan inte var större för då hade jag tagit 80 dl vatten, som tur va fatta jag att något stod fel till :D Men lite mästerkock kanske jag e ändå för jag har ordnat till det nu, sen hur det smakar e ju en annan femma ;)

Varmt som satan e det, jag har tvättat, lagat mat och dammsugat sen rann svetten så då fick det banne mig vara nog! Väntar på min husband nu, blir nog soppa framför tv´n, sista skivan av förintelsen! Mycket bra serie/film? vet egentligen inte vad man ska kalla den!

Kisses

Kommentera

Publiceras ej