Jaa!

0kommentarer

Nu har resan bokats till november! Det blir Thailand i 2 veckor med mamma, pappa och såklart min älskling! Där nere ska firas att jag fyller 25 och mamma fyller 50! En ganska bra present tycker jag!
Såklart hade jag gärna haft en fetefest på min födelsedag men eftersom mamma vägrar fira sin 50års dag hemma tycker jag detta blev ännu bättre :D Men ååhh vad jag vill åka nu!!!

Detta blir Andys och min andra utomlandsresa tillsammans, så mysigt! Förra var ju kanon så jag hoppas det blir en favorit i repris :)

Annars idag, jag har jobbat, sen snylta jag in mig på middag hos mamma och pappa! Grillat e gott istället för att sitta här hemma själv och kränga ett paket nudlar!!

Nu tvättar jag, ovanligt ,och om ca en halvtimme ska jag ut och gå med älskade Blondy!!

Puss pUss

Kommentera

Publiceras ej