Halloj

0kommentarer

Nu har jag suttit och smaskat i mig kräftor, så himla gott! Men det e egentligen lite för kladdigt för min del, jag kan inte sitta och låta det rinna ner över mina händer så jag använder ju en hela hushållsrulle vid ett sånt tillfälle!

Nu har jag inget att göra, tråkigt värre men det känns så onödigt att göra något oxå eftersom jag börjar tidigt imorgon! Första egna öppningen i info...shit pommesfritt! Jag e nog lite nervös, dessutom står jag där ute helt själv i 1 timme innan nästa man kommer ut! Men det kommer nog gå fint, man måste våga lite ibland :D

Jag hoppas på en lugn och skön natt där man får sova! Hade så svårt för att somna igår och vakna tusen ggr. Ena gången jag vakna till gapskratta Andy rätt ut i sömne haha, skitroligt lät det, sen låg jag och skratta åt de hur länge som helst! Han e min lilla sötnöt den!

Nej en film kanske hade suttit fint! Ha en bra kväll! Puss

 
Älskar dig nu och för evigt!

Kommentera

Publiceras ej