Flottigt deluxe

3kommentarer

Jag försöker vänja mitt hår vid att bara tvättas varannan dag, det sliter ju som fan på håret att göra det varje dag, ibland 2ggr till och med. Men jag hatar det! Fick sånt sug och var tvungen att åka till affären och köpa gurka, morötter och dippa och det var skämmigt att gå in i affären med detta håret! Man kan ju alltid försöka men jag tror jag vet hur det kommer sluta :D

Måste färga håret oxå, just nu ser jag inte klok ut...en klippning skulle oxå behövas men vafan det börjar ju precis få lite längd :( Färga blir det till helgen iaf!

   ← Syns inte så tydligt men här va det som kortast
                                                                                  och det är inget jämfört med hur nacken såg ut:)

3 kommentarer

Jessica

31 Aug 2009 21:47

jag tycker du passar jätte bra i de korta håret..=)



HATA BORTA MATCHER!!!!

Linda

31 Aug 2009 22:19

sv: ja om man plattar det, men e man lat som mig så ser man ut som en svamp i håret:) Då e det bättre med långt hår som e lätt att sätta upp ;)

Therese

02 Sep 2009 21:42

Näää, nu får du skärpa dig linda ;) Jag håller med Jessica!!!

Du får helt enkelt lära dig att tycka om dina lockar ;)

hihi

Kommentera

Publiceras ej