drömmar

0kommentarer

Nu börjar klockan bli mycket och jag borde gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba imorgon igen, men vem vill lägga sig tidigt en fredagskväll? Inte jag i alla fall! Jag har bara varit hemma lite mer än en halvtimme men jag har redan hunnit äta och allt, det e ju verkligen nyttigt på kvällen!

Jag e så bitter på att behöva gå och jobba varje dag, jag vill vinna klöver på triss!! Just nu e där jackpot, man kan vinna 100.000/mån i 25år! Alltså fatta om man gjort det, så annorlunda ens liv hade varit!!! Jag hade ju knappast suttit här en fredagskväll knapprande på min data som gör lite som den själv vill....Nej ni jag hade suttit på en vit strand nere på någon fin ö med en paraply drink i handen!

Men nu e inte läget så, läget e som så att jag fortf. borde gå och lägga mig för jag ska upp imorgon och jobba, jobba till 18.30, hem och äta lite kräftor sen bums i säng för att åter igen ställa klockan på söndag och jobba! Fan jag måste vinna lite pengar nu!

Kommentera

Publiceras ej