Det går om man bara vill

2kommentarer

Idag kom jag till jobb med en taskig attityd, eller inte mot andra men inom mig...var bara allmänt pessimistisk! Men efter ett tag insåg jag att det faktiskt var helt okej att va där, jag har ju trots allt väldigt bra arbetskamrater som får en bra humör! Stanna hela arbetspasset ut vilket e ovanligt för att va mig, vill alltid gå hem tidigare :D

Väl hemma har jag ätit äggamackor.....alltså fatta så gott det e ! Varför äter jag inte det oftare? Lathet kallas det på ren svenska, det e ju faktiskt jobbigt att koka ägg                             ooo jaaa jättejobbigt!
 
NU ska jag snart säga godnatt och lägga mig och läsa lite, några kapitel varje kväll, så varvar jag ner min dag :)

SOv så gott mina 5 läsare mohahah

2 kommentarer

Jessibeng!!

12 Aug 2009 17:53

Hahah de måste vara rekord med fem läsare.. som blondin bella

Hilajna.

13 Aug 2009 10:03

5 läsare var det ja. ;)

Kommentera

Publiceras ej