BUHUUUU! :(

0kommentarer

Har nyss lämnat mamma och pappa. Pappi var ju snäll och låna min bil idag för att ta bort rost. Fattar ni att lilla KFC har blivit gammal, rostar sönder ;( Visa sig att där var rätt mycket vid dörrarna så nu är det bortslipat men istället har det ersatts av typ vit färg. Najsbajs eller inte. Blir fan ledsen när jag ser det haha, men var inte orolig lilla vän, Linda ska köpa färg så du blir hel och fin igen!

Vad e det för väder som flög in över Helsingborg...det börjar bli kallt nu! Det e nu det e svårt att välja kläder, behöver jag en tjock kofta eller räcker det med en tunn? För min del kan det bli kallt, men inte regn, nej det tycker vi inte om!

Idag är det måndag men jag vill gärna att det blir fredag eftermiddag, varför? Jo för jag känner inte alls för att jobba denna veckan....så ovanligt ;)

 

Kommentera

Publiceras ej