Smäller av

0kommentarer

När jag kom hem från Sjöbbe stötte jag på mina grannar rätt över, två äldre personer som knappt kan gå. Jag tyckte då synd om dom, vilket vilken snäll person som helst hade gjort och erbjöd mig då att hjälpa dom upp med sina 4påsar matvaror som stod utanför porten. Jätteglada blev dom och tacka så hemskt mycket och som tack för hjälpen fick jag en 5a hahaha!
Jätteglad blev jag ca 1 och en halv timme senare då det mitt under middagen plingar på dörren. Nu snackar vi ingen vanlig pling utan många plingar på rad. Vem e det frågar A och tittar på mig, ja vem är det, ingen som brukar komma sådär förbi bara till oss....öppnar dörren och vem står inte där, jo grannmannen rätt över. Då visa det sig att när han tackat för hjälpen fråga han om jag bodde där inne och vart jag jobba, maxi svarar jag. Det skulle jag aldrig gjort. För nu förstår ni tyckte han att jag kunde köpa bratwurst korv på jobb till dom. Försökte slingra mig ut och ljög att nej jag jobbar ju inte imorgon, men nej det spela ingen roll jag kunde ta det en annan dag och så räckte han fram 40kr.
Jag smäller av, där fick man för att man var snäll, min snällhet sluta med Lindaspringflicka.
Andy tycker det e skitroligt men vänta ni bara tills jag berättar för grannarna att Andy är snickare, så ska vi se hur roligt jag kommer tycka det är när dom plingar på dörren och vill ha hjälp i lägenheten :D



Och jag smäller ju av på mig själv oxå. Jag ringde hem till Sjöbbs många ggr efter träningen idag från min mobil. Inget konstigt med det men när det sen ringer till min mobil, där står Sjöbbe och när jag svarar är det en gubbe som undrar om jag ringt honom. Nej svarar jag det har jag inte gjort, nej nej inget mer med det. Frågar Sjöbbe om hon driver med mig, men nej inte det heller. Då kollar jag på numret som jag trott var hem till Sjöbbs så har jag vänt på två siffror, så jo jag har ju suttit och ringt många ggr till en annan person. Pinsamt han måste ju ha trott att jag är dum i huvudet!

Kommentera

Publiceras ej