Påsken e här

0kommentarer

Nu har jag varit inne hos grannen för att säga att jag inte hitta den kroven dom ville ha, vilket är sant. Inte ens ett tack fick man, bara "att det är ingen fara". Dom bruka ända åka dit ibland på kvällen, lönt att skicka mig då!

Idag är det skärtorsdag, om inget annat så märks det på jobb, asmycket folk som handlar asmycket mat! Och godis! Det sägs att svenskarna äter som mest godis under påsken ... själv har man handlat sina älskade mandelägg :)

Ikväll ska jag och A till mamma&pappa och grilla, den stora frågan återstår; köra eller dricka påsköl? Finns både för och nackdelar med detta svåra beslut, så jag väntar ett litet ögonblick till med att bestämma mig!

Målaren dök upp idag, han spacklade och målade taket, så nu ska vi åter igen bo som att vi flytta in igår ....till nästa vecka, Döda mig långsamt!

Ha en trevlig kväll! Puss

Kommentera

Publiceras ej