Man blir så glad

0kommentarer

Underbart väder har det varit idag och jag som hade lyxen att sluta redan 2 har njutit lite av det, dock från min balkong :) Jag satte mig där i tron om att få lite färg men ja jag har ju ett pigment som kan liknas med en albino så här syns det minsan ingen skillnad! Dock är jag väldigt noga med att ta solkräm för om jag inte tar det ändras min hud från albino till kokt kräfta och det är icke najs!
Nu ligger jag i soffan och kollar Jerry Springer....det måste ju va på skämt? Alltså uppgjort? Den ena har en affär med sin son och den andra är ett fetto som inte tvättat sig på år och dar haha. Min kära sambo är på HIF så jag får spendera tiden här  i lung och ro :)

Imorgon ska det betalas alla räkningar sen ska jag se vad som blir över och om det ser bra ut blir det nog en tripp till väla innan jobb :D Alla förnuftiga människor hade väntat till London med shopping, men icke Linda Håkansson, hon handlar TILL London!

Kommentera

Publiceras ej