Lista

0kommentarer

Vilken låt tycker du verkligen inte om?

Jag tänker och tänker, men ingen som ploppar upp i huvudet!
Vad har du på dig just nu? 

Mjukisbyxor och tjocktröja

Tar du ofta tupplurar? 
Nej blir 10gånger tröttare av det!

Vem kramade du senast? 

Min man

Vad åt du till middag? 

Kebabtallrik (SKÄMS PÅ DIG LINDA!)

Vad köpte du senast?

En ny vårjacka.... om man inte räknar med min spontan matköp på maxi :)

Vad lyssnar du på just nu? 

Seinfeld på tv´n

Vilket väder gillar du mest? 

Helt klart soligt väder!

Vad finns på ditt nattduksbord? 

Smyckeshand, väckarklocka & fotoram (Och ibland en massa skit som egentligen inte ska finnas där!)

Säg något till personen som utmanade dig: 

Här utmanas vi inte , här snor vi listorna haha

Favorit-resmål?
Om jag verkligen måste välja, Thailand!

Nämn några saker du inte kan leva utan:
Min familj, pojkvän och såklart mina vänner!

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
En trisslott med vinst 25tusen i 25år!

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?

Skulle aldrig vilja bli kändis, men för en dag skulle jag vilja bli...hmm...kanske Brad Pitt? Fast palla så många ungar.

Vad är ditt favorit-te?

Usch avskyr te!

Vad skulle du vilja bli av med just nu: 

Några kilon

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?

USA för upplevelse, Hawaii för sol och bad!

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? 

Björn Gustavsson, förhoppningsvis hade tiden gått snabbt med en rolig filur.

Vad ska du göra nu? 

Borsta mina tänder, ta av sminket och krypa ner i sängen till my love.

Kommentera

Publiceras ej