Kärlek till allt!

2kommentarer

Jag kan inte smälta detta med korven, jag säger som min chef, ger man någon lillfingret tar dom hela handen!
Jag vill även passa på att välkomna min halsbränna tillbaka...tur att den bestämt sig för att återvända varje dag nu, tyckte ju det var såååå sorgligt när det höll sig borta en lång period!
Sen vill jag bara säga att jag har världens bästa mamma&pappa, fina saker fick både jag o A från Thailand och om karlen vill blir det grillning där på tors!

Puss nu får jag sluta, jag börjar bli bloggnörd

2 kommentarer

Hilajna.

06 Apr 2009 22:15

HiHi, varför kom du inte och hälsade då? Var du och spann med sjöbbe eller ? :) Pussenuss.

Hilajna.

08 Apr 2009 09:53

Ja var koncentrerad kan du tro, 6 minuters löpning- Maha, är riktigt stolt över mig. =) säg till nästa gång du ska på spinning. ;D

Kommentera

Publiceras ej