jag trivs som fisken i vattnet

2kommentarer

Igår åkte jag hem med en stor förväntan, skulle det faktiskt vara så bra att målaren hunnit färdigt med vårt vardagsrum...spänningen ökade när jag öppnade dörren och jo titta visst var det klart MEN tapeterna var ..............
tadaaaa  LILA!!!!!

Herregud vilken panik jag fick, jag svettades, kedjerökte och öppnade snabbt en cider... jag har fan lila tapeter!!!
TIll saken hör att vi absolut inte valt lila utan gråa, det är lite skillnad om man säger som så!
Fick ringa till colorama och höra så det inte varit vi som skrivit fel på listan...jovisst vi hade valt nr 4621 och det var lila....panik åter igen, dock skulle hon kolla så det inte var dom som felat när dom skrev in i datan... och tack gode gud för att det var så! Istället för 4612 som vi beställt hade siffrorna kastats om därmed fick vi äran att få lila i vårt v-rum!
Så på måndag ska jag avslöja denna underbara nyhet för målaren som får tapesera om... när ska vår otur vända?

På kvällen igår var det dags att åka ner och titta på Andys bror som spelade .... det var trevligt förrutom vissa saker, men i sin helhet var det en bra kväll!
  Nu ska jag snart hoppa in i duschen för sen vankas det musikal samt avskedsfest!

2 kommentarer

Sjöbbe

18 Apr 2009 13:17

hahaha....ni har lila tapeter....hahaha jag dör....

Hilajna.

19 Apr 2009 07:30

HAHAHAHAHA, jag dööööör. ;D

Kommentera

Publiceras ej