Hur ska jag klara mig?

0kommentarer

Usch jag får lite ont i magen när jag tänker på att min älskade vän Rebecka lämnar Sverige på fredag morgon. Försöker tänka att det är roligt för hon gör något av sin dröm och vem vill inte leva livet som reseledare på underbara Mallorca.... men ändå. Hon är min fru...min fru som alltid ringer på kvällarna och vill ta en cigg, min fru som ältar saker om och om igen...min fru som aj love. ALSKLING JAG ORKAR INTE LANGRE! vem ska jag nu säga detta till. Ååå nej åk inte! :(

Det kommer bli ett mycket sorgligt avsked på kastrup fredag morgon men jag vet om att vi träffas igen och jag kommer göra allt för att i alla fall försöka hålla kontakten. Vi har lyckats förut med det och vi gör det igen.

Min vän ha en helt underbar resa och njut njut njut! DU kommer ha en kalas bra tid där nere,....även om jag e lite ego och hoppas att du får hemlängtan och kommer hem snabbt igen haha :D

 Min söta vän!

Kommentera

Publiceras ej