En dag full av trevligheter

0kommentarer

Idag har det varit full rulle för hela slanten. Skulle ta en sovmorgon var det tänkt  eftersom jag satt och kura i Rebeckas bil och snacka skit till 2 inatt men eftersom jag e så himla nyfiken när jag får ett sms på morgonen var jag ju tvungen att vakna till liv och kolla!
Kl 13.00 mötte jag upp 3 söta flickor nämligen Lollo, Rebecka och Blondy för lite lunch på stan. Harrys fick det bli och där avnjöts det en god lucnh bestående av ryggbiff med pommes! Efter lite mys i solen på uteserveringen traskade vi vidare till en glassbar men där satt vi inte länge för Rebecka kom på i panik att hennes parkeringsbiljett gått ut så hon fick susa iväg, sötnöt!
Efter det åkte jag vidare hem till mamma&pappa och satt på deras altan och pratade om allt och inget! ♥

Idag tog jag och Andy tag i saken och gav oss ut för att hitta tyg till v-rum gardin. Hitta ett fint på ikea där vi även hittade en stor fin tavla. Det roliga var att vi åkter dit i min lilla polo, köper en stor tavla som inte ens får plats i bilen. Så där stod vi ute på parkeringen och skratta och undra hur fan vi skulle få hem den. Till och med ett par som körde iväg skrattade åt oss! Men fixarkarl som man har fick han till sist in den, lite snöre för att hålla bagageluckan på plats så vips var den hemma :)
Min man är ju rolig, jag hitta ett fint tyg som var vitt och blått som jag tyckte vi kunde ha, men ALDRIG I LIVET sa Andy, det var ju faktiskt MFFs färger så det totalvägrade han...spelar fjolle liksom!







 Titta så fint mammas och pappas träd blommar :))

Kommentera

Publiceras ej