"Du vet, jag är låssmed så jag kanske har nycklen till ditt hjärta"

1kommentarer

Igår blev inte riktigt som jag tänkt mig med planer på att ligga i soffan hela kvällen, kolla robinson och ja.....bara ha de gott!
Det började med kalas hos Hasse, Andys farmors man ... där bjöds det på mega goda snittar och smörgåstårta! Vi satt där någon timme sen bestämde sig jag, andy och hans pappa att bege oss till brunnen och handla blannevann!
Sen fortsatte kvällen så....till en början var det vi 3 som satt och snackade och drack sen kom även Thall, Andys kompis. Men det var en rolig kväll, det var längesen jag skratta så mycket som jag gjorde åt John(pappan) han e så jäkla rolig att lyssna på! Helt plötsligt skulle vi ner till stan, bichop och dickens....icke mina favoritställen precis men var hemma redan vid 1-2 tiden! Jag var den nyktraste i gänget och det var så roligt att både titta och höra på dom andra... John fick ju till världens klockrena kommentar!

Idag e det slappe, vi har ätit smörgåstårta och kollar repriser av helgens program... vi har det mys :) ♥

   Älskar dig mitt allt!

1 kommentarer

Hilajna.

06 Apr 2009 13:22

Vad fina ni är tillsammans. :)

Kommentera

Publiceras ej