Det e fiiint väääder

0kommentarer

Igår hade jag mina fina vänner över på lite mys...vi började med thaimat och fortsatte med cider, vin och öl. Det hela slutade med att jag och Rebecka låg i sängen och käkade chips med dippa...rätt så bra i gasen!
Men det var väldigt trevlig vi satt på ballan och snacka skit och röka ihjäl oss, inte ok tycker mina luftrör idag! Sen spelade vi lite spel " med andra ord" har ni inte spelat det innan så gör det! Det är verkligen superroligt! Nej kvällen var perfekt och i hyfsat lagom tid gick jag och la mig.

Vakna i morse med lite panik för som vanligt kommer jag ju aldrig ihåg när jag ska tvätta...susa bort till tvättstugan kl 10 men som tur e var det inte förrän imorgon vi ska få rena kläder! Meningen var att jag skulle upp och sova lite till men nej ... det är så himla fint väder, och även om jag inte just för tillfället är ute i det vill jag iaf uppleva en solig dag!
Kl 15 vankas det kalas hos A´s farmor så snart ska jag in i duschen!

Imorgon ska jag försöka ge mig på indorwalking, jag fruktar för jag tror det kommer bli en nära döden upplevelse för ett otränat fläskberg som mig!

Kommentera

Publiceras ej