broccoligratäng

0kommentarer

Idag har man jobbar sin sista jobbedag för  denna veckan ... kanske rätt logiskt med tanke på att det är söndag. I alla fall är jag ledig imorgon och då ska jag luncha kanske en sista gång me Rebecka och några till sen ska jag och A ut och kolla lite tyg och sånt!

Idag hade jag en idiot kund rent ut sagt, han blev tosig för avstämning och som tack för det så slängde han upp sina  varor på bandet, och då menar jag verkligen slängde upp! Det dunsa jeeeevlar i det men droppen var ända när han slängde en broccoli på min höft!! Tosig blev jag och sa högt och barskt att han minsan inte behövde slänga sina varor på mig....då säger han "förlåt det var inte meningen, det var inte meningen att slänga den på dig" typ med bebisröst till mig.... han håna ju det hela och tyckte säkerligen inte att han gjorde något fel. Det hela slutade med att jag reste mig upp och gav han en dansk skalle............okej där ljög jag men jag hade god lust till det!

Nu om ca 15minuter ska jag börja mitt tvättpass, jippie säger jag och gör en hjulning i soffan!

Kommentera

Publiceras ej