Gott Nytt År!

1kommentarer

Då var dagen här, nyårsafton! Jeeevlar va detta året gått snabbt! Och inte e de mycket som hänt inte, så jag säger som ja säger varje nyår, nästa år blir ett bra år! Nyårslöften har man som vanligt, denna gången hoppas ja verkligen jag håller dom(säger ja oxå varje år)! Så vem vet, nästa år vid denna tiden kanske ja sitter här o skriver mig ett inlägg och har ett helt annat liv  än va ja har i skrivande stund! (Dock är det inte det mina löften handlar om )

Nyår detta året blir lite annorlunda, är van vid att fira med mina älskade vänner men detta året e vi väldigt splittrade :(
Planerna är iaf att jag o Andy ska äta oss en god två rätters middag tillsammans sen får vi helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda! Hur som helst tror jag det blir en bra och mysig nyårsafton med min älskling!

Just nu går jag o städar lite så här e snyggt o prydligt ikväll, och måste bara säga, tack gode gud för diskmaskin haha, så goooott!

Nej får väl fortsätta med mitt nu men GOTT NYTT ÅR!!!!

          

1 kommentarer

Anonym

31 Dec 2008 15:36

Min plutt.....åhhh....kommer gråta på 12 slaget inatt för du ente e där me mig....snyft...men nästa år...då jävlar...

Kommentera

Publiceras ej